Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? Kijk hieronder of deze tussen de veelgestelde vragen staat. Bij uw Account (rechtsboven) vindt u MijnNewScientist waar u uw gegevens kunt inzien en wijzigen. Ook kunt u daar de digitale edities lezen.
Uw abonnement
- Hoe kunt u overschakelen van uw abonnement naar een ander abonnement?
- Hoe werkt de betaling als ik abonnee ben of word?
- Wanneer wordt het abonnementsgeld geïnd?
- Wat zijn de verzendkosten voor mijn abonnement?
- Wanneer wordt New Scientist bezorgd?
- Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?
- Kan ik mijn abonnement vernieuwen?
- Hoe log ik in op mijn persoonlijke pagina?
- Ik ben mijn wachtwoord kwijt of deze doet het niet meer. Wat moet ik doen?
- Wanneer eindigt mijn abonnement? Stopt mijn abonnement automatisch?
- Ik ben lid van een vakvereniging. Kom ik in aanmerking voor korting?
- Kan ik mijn abonnement herroepen?
- Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Abonnee worden
Online lezen
- Ik ben ingelogd in mijn account maar kan geen premium artikelen lezen?
- Wat moet ik doen om alle artikelen op New Scientist te kunnen lezen?
- Wat is het verschil tussen premium artikelen en de digitale editie van het magazine?
- Ik ben abonnee en heb nog nooit gebruik gemaakt van mijn toegang tot New Scientist online of de app. Hoe activeer ik dit?
New Scientist app
Webshop
- Waar vind ik informatie over mijn bestellingen?
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Heb ik garantie op mijn product?
- Wat zijn de verzendkosten voor producten in de webshop?
- Waarom ontvang ik e-mails van boekuwzending.com?
- Waarom kan een bepaald product niet op de website vinden?
- Bestellen via de webshop lukt niet. Kan ik op een andere manier bestellen?
- Ik heb een vraag over mijn factuur