Over ons

New Scientist is hét wetenschapsplatform vol ideeën die de wereld veranderen. We haken aan op de belangrijkste doorbraken uit het hart van de wetenschap. Van brein tot byte en van supernova tot supercomputer, bij New Scientist houden we u up-to-date met de belangrijkste ontwikkelingen.

MAGAZINE

Het maandelijkse magazine combineert het beste uit de internationale wetenschap met verhalen over Nederlands en Belgisch toponderzoek. Elke editie bevat wetenschapsnieuws, achtergrondartikelen, opiniestukken en recensies. Ook maken we thematische specials.

Informatie over verschijningsdata, advertentietarieven en bereik vindt u hier.

ONLINE

Op de site vindt u het laatste wetenschapsnieuws, evenals de webshop boordevol boeken, speciale edities en scheurkalenders. Als abonnee vindt u er alle premium artikelen.

Meld u aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief en ontvang de boeiendste bevindingen in uw inbox. Al 44.000 wetenschapsliefhebbers gingen u voor!

EVENEMENTEN

We verzorgen regelmatig evenementen om de wetenschap dichterbij te brengen. Naast het jaarlijkse Gala van de Wetenschap organiseren we in opdracht en samenwerking o.a. New Scientist Live! en Lowlands Science.

Op de evenementenagenda ziet u onze komende events.

REIZEN

New Scientist organiseert elk jaar exclusieve wetenschappelijke lezersreizen en rondleidingen bij onderzoeksinstituten en andere interessante plekken, waaronder CERN in Zwitserland en de Very Large Telescope in Chili.

Op onze evenementenagenda ziet u onze komende reizen.

BOEKEN & MEER

Naast populairwetenschappelijke boeken geven we twee eigen boekenreeksen uit: Pocket Science en de Wetenschappelijke Bibliotheek. In de shop vindt u ook onze wetenschappelijke scheurkalenders.

New Scientist produceert tevens podcasts (beschikbaar op Spotify, iTunes en Google) en video’s in opdracht.

YOUNG SCIENTIST

New Scientist zoekt speciaal voor alle jonge onderzoekers de verbluffendste feitjes bij elkaar uit alle hoeken van de wetenschap. Het aanbod is divers: van een Young Scientistscheurkalender tot vrolijke vakantieboeken boordevol feitjes, pittige puzzels en spannende proefjes.