Waar kan ik terecht met klachten?

Heeft u een klacht over één van onze producten of services? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via nummer 0900-0401351 (€0,15/minuut) of vanuit België: +31 88 1214 012.

Telefonisch is de klantenservice bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (€ 0,15 per minuut)

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:
• Uw ordernummer
• uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Veen Media
T.a.v. Klantcontactcentrum New Scientist
Postbus 13288
3507 LG Utrecht

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of per e-mail een reactie.

Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Over de auteur

Irene de Bel

Voormalig hoofdredacteur New Scientist. Na mijn studie Civiele Techniek aan de TU Delft besloot ik al snel ik dat ik liever journalist wilde worden. In augustus 2011 werd ik hoofdredacteur van NWT Magazine dat sinds mei 2013 door het leven gaat als Nederlandstalige editie van New Scientist. Je vindt me ook op Google+ en op Twitter.