Heeft u een klacht over één van onze producten of services? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via 088 700 2790 (gebruikelijke belkosten, bereikbaar maandag t/m vrijdag 9:00 tot 17:00 uur). Vanuit het buitenland kunt u hetzelfde nummer bellen.

Uiteraard is het ook mogelijk om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk dit formulier in te vullen.

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of per e-mail een inhoudelijke reactie.

Indien u niet tevreden bent met de uitkomst van het geschil kunt u een geschil indienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vindt u op www.sgc.nl
Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.