Heeft u een klacht over één van onze producten of services? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via nummer 088 700 2777 of vanuit België: +31 88 1214 012.

Telefonisch is de klantenservice bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:
• Uw ordernummer
• uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Veen Media
T.a.v. Klantcontactcentrum New Scientist
Postbus 13288
3507 LG Utrecht

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of per e-mail een reactie.

Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).